Forretningsbetingelser

1. Fortrolighed

Personlige oplysninger bliver behandlet fortroligt og videregives ikke til tredjepart.

2. Priser og betaling

Alle priser er inkl. 25 % moms og er angivet i danske kroner. 

3. Betalingsmåde

Du kan betale ved bankoverførsel, med PayPal, med MobilePay.

Efter aftale kan kunden betale kontant ved påbegyndelse af første session i et coachende samtaleforløb.

3.1. Sikker e-handel

På kirstenlistlarsen.dk kan man betale sikkert med PayPal. Der opkræves intet betalingsgebyr. Betalingen sker igennem en sikker forbindelse, hvor kortoplysninger indtastes uden, at kirstenlistlarsen.dk får adgang til disse.

Kundens oplysninger gemmes ikke, bruges ikke i andre sammenhænge og videregives ikke til andre.

Kunden kan betale ved hjælp af internationale kreditkort (fx Visa og Mastercard) eller via PayPal.

Kunden kan også betale med Mobile Pay på 5326 5257 eller ved bankoverførsel. Kontakt mig eventuelt på 2892 9596.

4. Aflysning

Aflysninger af aftalte sessioner skal ske min. 24 timer før den pågældende aftale.

Ved rettidig aflysning aftales der en ny session som erstatning for den oprindelige.

Ved ikke rettidig aflysning ydes der ingen erstatning for den pågældende coachingsession.

Afbud senest 24 timer før en aftale, herefter opkræves fuld betaling.

Aflyser coachen (eksempelvis pga. sygdom), ydes der en erstatningssession.

5. Afbrydelse

Hvis forløbet afbrydes af en af parterne, refunderes vederlaget ikke.

6. Mødested

Sessioner finder sædvanligvist sted online. Dag eller aften.

7. Særligt om køb af digitale produkter

Inden for få minutter efter bestillingen modtager kunden en e-mail med et link til download af det købte produkt. Købet skal downloades inden 24 timer, hvorefter linket ikke længere virker.

7.1. Vilkår

Det digitale produkt er kundens personlige og må ikke sælges eller på anden måde distribueres videre.

7.2. Ophavsret

Jeg har ophavsret til mine digitale produkter. Du må derfor ikke dele produktet, som du køber, med andre.

8. Fortrydelse

8.1. Fortrydelsesret (digitale produkter)

På digitale produkter kan fortrydelsesretten kun bruges, hvis kunden ikke har klikket på det fremsendte link til download af produktet.

8.2. 100% tilfredshedsgaranti (gælder alene forløb)

Hvis forløbet ikke lever op til klientens forventninger, kan klienten opsige aftalen, og få betalingen refunderet.

For at benytte tilfredshedsgarantien, skal klienen skriftligt fortælle, at hun ønsker at benytte sig af tilfredshedsgarantien. Det skal ske inden andet møde og senest syv dage efter første møde.

9. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos kirstenlistlarsen.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er især relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive e-mail adressen kontakt@kirstenlistlarsen.dk. Klag her.

10. Yderligere information

Kontakt Kirsten List Larsen ved spørgsmål eller tvivl på 28 92 95 96 eller kontakt@kirstenlistlarsen.dk.

overlev barnløs jul

Fra frustration til nyt håb

 

 

   

Du får 20 siders e-bog med effektive råd og redskaber til at overleve (endnu) en barnløs jul.

* indicates required

 

 

 

 

 

 

 Hvad vil du høre mere om? Vælg gerne begge.

   

 

 

 

 

    

   

   

    

You have Successfully Subscribed!