Forretningsbetingelser

1. Fortrolighed

Personlige oplysninger bliver behandlet fortroligt og videregives ikke til tredjepart.

2. Priser og betaling

Alle priser er inkl. 25 % moms og er angivet i danske kroner.

2.1. Særligt om køb af ydelser

a. Coaching

Beløbet betalesfør første session, med mindre andet er aftalt.
Priserne nævnt på websitet, er priser for individuelle samtaler. Prisen for par er 33% højere.

b. Mentaltræningsforløb

Samtidig med beløbet betales, får kunden straks 1. trin i mentaltræningsforløbet tilsendt til sin mailbox.

I forbindelse med køb af et online mentaltræningsforløb, kan kunden tilkøbe individuelle sessioner f.eks. ved personlig mentaltræning med målbilleder eller ideomotorisk træning.

Priserne fremgår af kirstenlistlarsen.dk

2.2 Betaling i rater

Ønsker kunden at betale i rater, kontaktes Kirsten List Larsen for at aftale nærmere.

3. Betalingsmåde

Du kan betale ved bankoverførsel, med PayPal, med MobilePay.

Efter aftale kan kunden betale kontant ved påbegyndelse af første session i et coachende samtaleforløb.

3.1. Sikker e-handel

På kirstenlistlarsen.dk kan man betale sikkert med PayPal. Der opkræves intet betalingsgebyr. Betalingen sker igennem en sikker forbindelse, hvor kortoplysninger indtastes uden, at kirstenlistlarsen.dk får adgang til disse.

Kundens oplysninger gemmes ikke, bruges ikke i andre sammenhænge og videregives ikke til andre.

Kunden kan betale ved hjælp af internationale kreditkort (fx Visa og Mastercard) eller via PayPal.

Kunden kan også betale med Mobile Pay på 5326 5257 eller ved bankoverførsel. Kontakt mig eventuelt på 2892 9596.

4. Betalingsfrist

Kirsten List Larsens standard betalingsfrist er 8 dage netto fra faktureringsdato. Længere betalingsfrist eller betaling i rater kan aftales.

Online kurser begynder først, når kunden har betalt. Hvis kurset betales i rater, begynder næste trin på kurset først, når næste rate er betalt.

4.1. For sen betaling

Et tilgodehavende, der ikke betales rettidigt, bliver pålagt et rykkergebyr på 100 kr.

5. Klippekort (coaching)

Straks klippekort er købt, aftales første møde og evt. også det videre forløb.

Når klippekortet udløber, kan man opgradere til flere klip til billigste fortsætterpris, eller efterfølgende købe én session ad gangen til 875 kr. pr. session.

Klippekortet er parrets personlige, og kan ikke overdrages til andre.

Klippekortet er fleksibelt, så det dækker både individuelle samtaler og samtaler som par.

Klippekortet er gyldigt i 18 måneder fra købsdagen. Ubrugte klip tilbagebetales ikke.

6. Aflysning

Aflysninger af aftalte sessioner skal ske min. 24 timer før den pågældende aftale.

Ved rettidig aflysning aftales der en ny session som erstatning for den oprindelige.

Ved ikke rettidig aflysning ydes der ingen erstatning for den pågældende coachingsession.

Afbud senest 24 timer før en aftale, herefter opkræves fuld betaling.

Aflyser coachen (eksempelvis pga. sygdom), ydes der en erstatningssession.

7. Afbrydelse

Hvis coachingforløbet afbrydes af en af parterne, refunderes vederlaget for de ikke- benyttede sessioner, dog uden eventuel opgraderingsrabat.

8. Mødested

Sessioner finder sædvanligvist sted online eller ved personligt møde. Dag eller aften.

9. Særligt om køb af digitale produkter

Inden for få minutter efter bestillingen modtager kunden en e-mail med et link til download af det købte produkt. Købet skal downloades inden 24 timer, hvorefter linket ikke længere virker.

9.1. Vilkår

Det digitale produkt er kundens personlige og må ikke sælges eller på anden måde distribueres videre.

9.2. Ophavsret

Jeg har ophavsret til mine digitale produkter. Du må derfor ikke dele produktet, som du køber, med andre.

10. Fortrydelse

10.1. Fortrydelsesret (digitale produkter)

På digitale produkter kan fortrydelsesretten kun bruges, hvis kunden ikke har klikket på det fremsendte link til download af produktet.

10.2. Tilfredshedsgaranti (gælder alene coaching)

Hvis coachingen ikke lever op til kundens forventninger, kan kunden opsige aftalen, og få betalingen refunderet.

For at benytte tilfredshedsgarantien, skal kunden skriftligt fortælle, at hun ønsker at benytte sig af tilfredshedsgarantien. Det skal ske inden den anden session og senest syv dage efter første session.

11. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos kirstenlistlarsen.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er især relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive e-mail adressen kontakt@kirstenlistlarsen.dk. Klag her.

12. Yderligere information

Kontakt Kirsten List Larsen ved spørgsmål eller tvivl på 28 92 95 96 eller kontakt@kirstenlistlarsen.dk.

Skriv dig rolig på bare 20 minutter

 

Lær selv at bruge metoden, som gav succes på fertilitetsklinikken på Skejby.

Som modtager af nyhedsbrevet får du inspiration, viden og fordele, bla. rabatter.

 

Ps. Du får fuld fortrolighed og ingen spam.

Du er blevet tilmeldt! Tak for det!